perjantai 4. tammikuuta 2013

Lumileikkejä ja lauantaina päiväreissuun :)



En ole ikinä voinut sietää talvea... Kylmyyttä, harmautta ja pimeyttä :( Lumi on ainoa asia, mistä talvessa (joulun lisäksi) tykkään ja siitäkin varmaan vain siksi, että kaikki näyttää kauniimmalta sekä valoisammalta sen kanssa. Mieluusti nautin lumesta, mutta sisällä ollessani; istun ja ihailen lunta ikkunasta oloasu päälläni, vilttiin käpertyneenä ja kuuma kahvimuki kädessäni. Se on minulle täydellistä talviaikaa :)

Nyt Denniksen ollessa luonamme, olen siis syystäkin vähän järkyttynyt! Joudun oikeasti liikkumaan ulkona, koska pakkohan minun on esitellä hänelle myös kotitalomme ulkopuolista maailmaa...

Luojan kiitos perheeni on kuljettanut meitä ympäriinsä, ja esimerkiksi nyt tulevana lauantaina menemme "päiväretkelle" Tornio - Haaparanta -alueelle :) Pitäähän Denniksen nyt samalla vierailla myös Ruotsin puolella - saa sitten Englannissa mainostaa tutuilleen käyneensä kahdessa uudessa maassa ;) Hän on reissannut paljon ja monissa mielenkiintoisissa maissa, mutta ne ovat kaikki olleet lämpimiä ja aurinkoisia kohteita; listalta löytyy muun muassa laajalti Etelä-Eurooppaa, useita muslimimaita ja Intiaa. Hän on aina viihtynyt lämpimässä ja vihannut kylmyyttä kuten minä, eikä hän olisi ikinä uskonut tulevansa "lomailemaan" näin pohjoiseen. Rakkaus on jännä juttu - kuinka paljon se voikaan meitä muuttaa ja opettaa... :)

Yhtenä päivänä rohkaisin myös mieleni ja kävin kirjaimellisesti käsiksi lumeen; pitihän minun opettaa englantilaiselle rakkaalleni, miten lumiukko tehdään! Touhusin sen parissa miltei pari tuntia ja vaikka en loppuvaiheessa enää tuntenut sormiani (kylmyyden takia), niin olin/olen taideteoksestani todella ylpeä! Ottaen huomioon myös sen seikan, etten ole lumiukkoa tehnyt varmaankaan miltei 20 vuoteen... :) Kuvat siitä lisään tähän yhteyteen, kun jälleen saan tuon kuvaosion kunnolla pelaamaan.

Näiden kotisivujeni ulkoasua muutettiin pari päivää sitten hieman pirteämmäksi ainakin väritykseltään, ja tykkään tuosta raikkaasta ilmeestä. Tyylikkäät ja aikuismaiset nämä tulevat olemaan aina :) Kiitos ihana ystäväni ja apurini Petri Kuosmanen!
http://www.mrcoolpool.com/
http://www.coolpool.fi/


Hymyn toimituksessa on jälleen luettu blogiani, eikä se mitään tietenkään haittaa - olivat tehneet oikein asiallisen jutun nettilehteensä:
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/jasmin-mantyla-30-puolustaa-62-vuotiasta-kihlattuaan-ei-ole-vanhus

Kuullaan jälleen piakkoin ja suuri kiitos kaikille uskollisille blogini lukijoille!

Teidän Jasmin xxx

3 kommenttia:

  1. Sä oot suomen kaunein nainen!!

    VastaaPoista
  2. Moi Kaunis, olisitko valmis menemään kauneusleikkaukseen? Entä kaikenmaailman huulten täytöt, botoxit sun muut?
    Minä vaan toivon, ettet menisi.
    90 % näistä ovat kamalan näköisiä....

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille :)

    Menisin ns. kauneusleikkaukseen ainoastaan silloin, jos jokin onnettomuus tms. pilaisi ulkonäköni jollain tavoin. En ole koskaan edes osannut ajatella tuollaisia operaatioita kohdalleni, koska olen nähnyt niin karuja tuloksia ja sen lisäksi olen aina pitänyt ulkonäöstäni. Jos olen halunnut jotain itsessäni muuttaa, niin olen tehnyt sen liikunnan ja ruokavalion avulla.

    Tykkään huolehtia itsestäni ja ulkonäöstäni, mutta haluan olla luonnollinen jatkossakin. En ole koskaan hankkinut edes tekoripisiä, rakennekynsiä tai vaikkapa hiustenpidennyksiä... Teen itse manikyyrini ja pedikyyrini, vastaan aina itse kampauksistani ja meikistäni jne.
    Arvostan sitä, miltä näytän ja millainen olen.

    En kuitenkaan ajattele mitään negatiivista heistä, jotka kauneusleikkauksissa ovat käyneet. Mielestäni tuollaiset asiat ja valinnat ovat niin henkilökohtaisia juttuja, ettei niitä voi tuomita - ikinä et tiedä, mitä noiden valintojen taustalla on ja jos pystyt hyväksymään itsesi paremmin jonkin operaation jälkeen, niin hyvä niin. Tärkeintä on kuitenkin tulla itsensä kanssa toimeen! Eikö niin? :)

    Jasmin xxx

    VastaaPoista

Osallistujat