keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Kihlasormusta etsimässä! :)


Tänään iltapäivä vierähti mukavasti kaupungilla ja koruliikkeissä; tuloksena löysin todella upean ja miehekkään kihlasormuksen Dennikselle :) Minulla on sormus ollut siitä lähtien, kun hän kosi minua syyskuussa Rhodoksella ja jouluksi hankin sormuksen myös Dennikselle. Hän on sitä kovasti odottanut ja minusta se on mitä täydellisin joululahja - ihana antaa se hänelle myös silloin, kun hän on ensimmäistä kertaa luonamme Suomessa :)

Oman nimeni kaiverrutan tietysti sormukseen, mutta haluan siihen oheen myös jotain muuta... Valkokultainen sormus, johon ihastuin, on onneksi niin leveä, että siihen mahtuu kaivertamaan vaikka mitä ;) Dennis saapuu luokseni Ouluun nyt tulevana sunnuntaina, ja heti maanantaina suuntaamme koruliikkeeseen mittauttamaan hänen vasemman nimettömänsä - minun valitsemaani sormusta hän ei kuitenkaan silloin vielä näe, vaan hän saa odottaa sitä jouluaattoon saakka.

En ole koskaan aiemmin ostanut miehelle sormusta ja olen ihan innoissani tästä! Olen niin innoissani ja onnellinen, etten tiedä, miten olisin tai mitä tekisin... Minä, joka olen ollut aina niin viileä kaikkia asioita ja ihmisiä kohtaan! Mitä tuo mies onkaan minulle tehnyt... ;)

Äitini kanssa kiertelimme muutenkin kaupungilla ja teimme mm. muutamia joululahjaostoksia. Huominen menee taas ihan kotosalla ja perjantai-iltana klo 21 suuntaamme Oulun Teatrialle, jonne FinnHits-kiertue rantautuu. Mukana tuolla kiertueella on mm. Danny, jota tietenkin menemme tapaamaan - hänet olemme perheeni kanssa tunteneet siitä lähtien, kun olin 19 -vuotias, eli yli 10 vuotta... Apua, kuinka äkkiä aika kuluu! Hänet on kuitenkin aina ilo tavata ja perjantai-ilta tulee taatusti olemaan viihdyttävän mielenkiintoinen :)

Ja hei, muistutuksena teille kaikille: huomenna ilmestyvästä Seiskasta voitte katsastaa, miten Denniksen ja hänen exänsä avioeroon liittyvä oikeudenkäynti sujui Englannissa ennen tänne Suomeen paluutani! Dennis on halunnut kyseisestä naisesta eroon jo viime vuoden lokakuusta lähtien, mutta tuo exä on yrittänyt jarruttaa eron ja asioiden etenemistä kaikin tavoin... Huomenna saatte kuitenkin lukea ja nähdä, kenen kannalta asiat menivät hyvin ja kenen kannalta huonommin! Pus!



Teidän Jasmin xxx

4 kommenttia:

  1. Hei kaunokaiset. Minä se vaan aina jaksan ihailla teitä. Ja sinun äitikin, erittäin sutjakka ja kaunis tyttö edelleen. Näyttävän näköinen nainen, olen livenä kaupungilla nähnyt monesti. Sitä se uutteruus ja positiivinen asenne elämään on ja sitä se tekee- ihmisestä ulkoisesti ja sisäisesti kauniin! Te Mäntylän naiset , kaikki kolme, sitkeitä, oliko Karjalansukuisia?, vereviä tyttöjä.

    VastaaPoista
  2. Huomenta täältä Oulusta :)
    Kyllä sukumme äidin puolelta, eli mummini ja edesmennyt pappani ovat/olivat Karjalasta Kuolemajärveltä (Viipurin läheltä) kotoisin!
    Sieltä se puhelias, iloinen ja äärimmäisen sosiaalinen luonne on peräisin :D
    Äitini on aina ollut kaunis, eikä häntä uskoisi millään päälle 50 -vuotiaaksi, ulkomailla häntä luullaan siskokseni tai serkukseni :)

    Jasmin xxx

    VastaaPoista
  3. Onnea teille, luin juuri uuden 7 päivää-lehden jutun teistä ja olen tosi iloinen että asiat meni teidän kantilta hyvin. Olet onnesi ansainnut ja toivottavasti tuo hulluhko exä nyt osaa jättää teidät rauhaan.Hienoa et Dennis tulee jouluksi luoksesi, mahtavaa joulua tätä kautta teille kummallekkin.

    VastaaPoista
  4. PALJON ONNEA JA IHANAA JOULUA SINULLE JA KIHLATULLESI DENNIKSELLE!!!!!

    VastaaPoista

Osallistujat