tiistai 9. lokakuuta 2012

Vielä muutama päivä Kreikan auringon alla! :)

 
 
Kuten otsikkokin jo kertoo, kohta olen jo takaisin Suomessa ja kotikaupungissani Oulussa - ensi viikolla saan jälleen totutella siellä oloon ja eloon... :) Vielä saamme kuitenkin Denniksen kanssa nauttia muutaman päivän auringosta ja helteistä; tänäänkin, eli tiistaina 9.10. täällä Rhodoksella on ollut +28 astetta, ja täysin pilvetön taivas! Suomen viileys tekee tässä vaiheessa jo kuitenkin varmasti ihan hyvääkin, sillä ainainen kuumuus vie energiaa ihan mielettömästi... Huh! Tämä lomasesonki on ollut työn- ja rakkaudentäyteinen; ihanaa aikaa huhtikuun 12. päivä alkaen, jolloin saarelle saavuin. Uskomattoman ihanaa elämää ja unelmaa olen jälleen tämänkin kauden saanut elää, enkä voi olla muuta, kuin kiitollinen kaikesta. Voin taas kerran varata itselleni ISON nenäliinapaketin laukkuuni, kun täältä lähden... Siitä olen satavarma.
 
Ihana tulla takaisin kotiin perheen ja ystävien luokse, sekä tekemään kuntavaalityötä, mutta tulee taas ihan järjetön ikävä tätä paikkaa ja elämää. Kuntavaalien jälkeen (5.11.) suuntaan kihlattuni Denniksen luokse Englantiin - sitä visiittiä odotan todella kovasti!
 
 
Viime kirjoitukseeni liittyen totean teille saman, kuin jo Facebookiinkin kirjoitin; olen pahoillani siitä, jos jotkut ehdokkaamme ovat joutuneet syyttä vastailemaan häiriköintisyytöksiin - kenellekään syyttömälle en ole mitään pahaa halunnut. Sitä vain oikeasti väsyy, kun häiriköinti jatkuu viikkoja, kuukausia ja vuosia saman ihmisen taholta - selvitän asian kokonaisuudessaan, kun olen takaisin Oulussa. Ihana on ollut huomata, että tukea olen saanut tässä(kin) asiassa puolueemme taholta - suuri kiitos siitä!! :)
 
 
Tässä teille vielä hieman kuvaterveisiä täältä Rhodokselta ja kyläelämästämme Kremastin kylässä!
 
 














Kirjoittelen teille jälleen sopivan hetken tullen, mukavaa viikkoa kaikille! Pus pus :)

Teidän Jasmin

Osallistujat