tiistai 30. lokakuuta 2012

Rauhoitutaanpa kaikki! :)

Rakkaan kanssa :)
 
 
Eilisiin nettilehtijuttuihin perustuen minulle on tullut ihan järjettömät määrät sähköposteja, FB -viestejä ja tekstiviestejä - suurin osa on ollut todella kauniita ja kannustavia, mutta ainahan joukossa on joitain negatiivisempiakin; niitä negatiivisia minulle on vain aika turhaa lähettää, sillä en niistä oikeasti välitä. Kun omaan vankat mielipiteet tietyistä asioista, pidän niistä kiinni, samoin kuin myös tekemistäni päätöksistä.
 
Siksi tuollainen otsikko, sillä tuntuu, että jälleen kerran kaikki ulkopuoliset ihmiset reagoivat minun asioihini paljon suuremmalla voimalla, kuin minä itse. Olen dramaattinen persoona, siksi kyllä reagoin asioihin voimakkaasti, mutta pienen hetken päästä aina rauhoitun :)
 
Tämä seuraava viesti on nyt teille, jotka olette lähettäneet minulle herttaisia ja ihania viestejä: minun elämässäni kaikki on hyvin, ja olen oikein onnellinen; älkää siis huolehtiko, minä pärjään aina. Vastoinkäymisiä sattuu jokaisen elämässä ja niillä on hyvä testata omaa luonteenvahvuutta! Asioista kuuluu aina nähdä myös se positiivinen puoli! Viimeisten kuukausien aikana olen onnellisuuden ohessa tuntenut aivan järjetöntä stressiä - samaan aikaan minun olisi pitänyt olla vaikka kuinka monessa paikassa ja siihen kukaan ei pysty. Nämä kaksi viime päivää olen tuntenut itseni rennommaksi, kuin aikoihin ja se tuntuu todella hyvältä pitkästä aikaa :) Nyt siis vaan nautin elämästäni, omilla ehdoillani ;)
 
Ainoa asia, mikä harmittaa, on tuo sää! Harmaata, tuulista, kylmää ja Todella ärsyttävä lumipyry aamusta asti! Hyi hyi! Toivottavasti ongelmani pysyvät näin pieninä jatkossakin ;)
 
Pusut ja halaukset jälleen kaikille,
Teidän Jasmin


Osallistujat