maanantai 29. lokakuuta 2012

Pakkaamista ja treeniä :)


Juuri kun olen saanut kaikki Kreikan kuteeni pyykättyä ja vaatekaappini järjestettyä, niin täytyy aloittaa pakkaaminen Englannin reissua varten... :) Yleensä pakkaan matkalaukkuni jo monta viikkoa ennen matkaa, mutta nythän tässä on aikaa enää muutama päivä. Sunnuntaina suuntaan yöjunalla Helsinkiin ja maanantaina aamulla lennän Tukholman kautta Manchesteriin, jossa Dennis on tietenkin minua vastassa :) On ollut niin hirveä ikävä häntä, etten malta odottaa tapaamistamme!

Heti maanantaina, kun saavun hänen luokseen, suuntaamme hänen tyttärensä talolle. Hänen perheensä on suunnitellut koko illan kestävät juhlat minun/meidän kunniaksemme, ja on mahtavaa, että tapaan heidät kaikki jo viikon kuluttua! Olen todella onnellinen, mutta myös hieman hermostunut... Olen kirjoitellut ja soitellut Denniksen lasten kanssa, mutta nyt tapaan heidät ensimmäistä kertaa... Hui ;)

Luojan kiitos he ovat kaikki aikuisia (27 v., 35 v. ja 37 v.), joten en todellakaan ole mikään "äitipuoli" ;) Sen sijaan voin olla heidän kaverinsa ja ystävänsä, joka on huomattavasti parempi vaihtoehto. Myös Dennikselle olen avoimesti tunnustanut, että mikäli hänen lapsensa olisivat vielä pieniä, olisin joutunut miettimään suhdettamme useampaan otteeseen. Ystävieni lapset ovat suloisia ja ihania, mutta en haluaisi lapsia hoidettavakseni - omia tai muiden... :)

Nyt vielä treeniä tämä viikko, niin olen hyvässä kuosissa, kun saavun Englantiin. Ulkona on niin kylmä, että sisätiloissa urheileminen on minulle se sopiva vaihtoehto. Kuntopyöräily sekä jalka-, käsi- ja vatsatreenit toimivat hienosti, eikä niitä harjoittaessa tarvitse jäätyä pihalla! Hrrrrr... Vihaan talvea, mutta onnekseni Englannissa ei ole läheskään niin kylmä talvella, kuin täällä Lapin alapuolella... Aion tutustua Englannissa ollessani myös joihinkin paikallisiin firmoihin ja yrityksiin, koska mikäli siellä enemmänkin aikaani vietän, haluan hankkia sieltä joitain työhommia itselleni :) Elämä siis hymyilee ja Neiti Mäntylä on jälleen elementissään!


 
 
Pus pus ja halaukset teille!
 
Teidän Jasmin


Osallistujat