keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Ei yhtään pakkomielteistä..? ;)


 
Olen teille täällä aiemminkin ja useaan otteeseen kirjoittanut tästä eräästä kajaanilaisesta, joka on lähetellyt kirjeitä minulle kotiosoitteeseeni. No tämän kesän ja syksyn ajan viestejä on sadellut puhelimeeni jostain prepaid-liittymästä, jonka tämä "rohkea" ihminen sulkee heti viestin lähettämisen jälkeen ;) Viesteissä on paneteltu niin menneisyyttäni, kuntavaaliehdokkuuttani kuin parisuhdettani kihlattuuni Dennikseen. Itse asiassa uskon, että hän käyttää tätä em. liittymää ainoastaan lähettääkseen viestejä minulle, sen vuoksi viestin lähetettyään hän sulkee sen ja vaihtaa käyttöönsä jälleen oman oikean liittymänsä.

Aiemmin olin siinä uskossa, että tämä kyseinen henkilö todella asuu Kajaanissa, koska kaikki minulle tulleet kirjeet on postitettu sieltä... Nyt kuitenkin tajuan yhä selkeämmin, että tämä "rakas häirikköni" on kyllä kotoisin Kainuusta, mutta asuukin tätä nykyä Oulussa. Tiedän ja tunnen kyseisen henkilön, mutta hän on tiettyjen asioiden vuoksi minulle äärimmäisen katkera ja kun hän on Kajaanissa tasaisin väliajoin työ- tai luottamustehtävämatkalla, niin helppohan niitä kirjeitäkin on sieltä postitella.

Itse nauran suurimmalle osalle hänen posteistaan ja viesteistään, koska hän on oikeasti surullinen tapaus - kenenkään ei kuuluisi olla noin kiinnostunut toisen/toisten elämästä. Ja jos hän todella on tämä henkilö, keneksi häntä luulen, niin ainoa viesti hänelle on, että: "Yritä päästä sen yli, etten ole kiinnostunut sinusta, vaan olen onnellinen kihlattuni kanssa. Keskity omiin asioihisi ja pyri rakentamaan omasta elämästäsi onnellinen. Minun asioitani et vaikeuta kirjoituksillasi tai mielipiteilläsi; saat ainoastaan säälini. Ja harmi, että kuulut samaan puolueeseen ja ehdokasmappiin kanssani."

Pus pus ja halaukset teille kaikille muille! ;)

Teidän Jasmin

Ps. Olen ennenkin kertonut siitä, että yksi parhaista puolista täällä Rhodoksella animaattorina olemisessa on se, että liikut, urheilet ja ulkoilet koko ajan. Kuva todisteena siitä, että urheilu on oikeasti hyvä asia; sen avulla voit paremmin ja näytät hyvältä! :)

 

Osallistujat