sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Ihania ystäviä ja perhetapaamisia :) :) :)


Tässä jälleen kuvaterveisiä täältä Kreikasta, Rhodokselta :) Äitini oli täällä viikon mittaisella visiitillä isäpuoleni Riston kanssa ja oli aivan ihana nähdä heitä! Viikko vierähtää aina äkkiä, mutta ainakin se oli täynnä loistavia yhteisiä hetkiä :)
Minä ja nuori herrasmies Jack :)

Englantilaisten rouvien kanssa :)



Äiti vihdoinkin Solemarissa :) :)

Upea Villa Di Mare

Desminin kanssa :)


Äidin kanssa Hotel Cactuksessa






Day off :D


Risto ja Dennis :)



Minä ja suloinen Lucy :)

Ruth, minä ja Dennis :)

Bethanyn seurassa :)

Rakas asuntoni täällä Ixiassa :)




Eilen tosiaan sain jälleen oman asunnon täältä, tähän asti olen asunut hotellissamme. Asunto on samassa talossa, missä asuin myös viime vuonna, mutta tällä kertaa he antoivat suuremman asunnon käyttööni :) Eilisen päivän siivosin ja kuurasin, joten nyt siellä on hyvä olla! :) Yhä olen erittäin onnellisena täällä; kuullaan ja kirjoitellaan taas :)

Teidän Jasmin



Osallistujat