keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Rentoutumista, nautiskelua sekä treenaamista :)


Viikko sitten jäin vapaalle Niinistön kahvilan sulkeuduttua, mutta tämäkin viikko on mennyt melko nopeasti. Tärkeimpinä asioina ovat olleet nyt nukkuminen, ystävien tapaaminen sekä urheileminen. Olen aloittanut jälleen päivittäisen treenin, ja sitä jatkan tästä eteenpäinkin. Heti kun aamulla herään, poljen 10 km kuntopyörälläni, jonka jälkeen vuorossa on aina käsivarsi- ja vatsalihastreeni - päivä alkaa hyvin tuolla tavoin ja olo on energinen heti aamusta :) Ruokavaliossani vilisevät enimmäkseen salaatit ja keitot, sekä kaikenlaiset kasvikset lihan ja kalan ohessa. Ei yhäkään perunaa, pastaa, vaaleaa leipää tai riisiä minulle; niistä kaikista sain jo vuosia sitten tarpeekseni (jo ennen kuin karppauksesta tuli muoti-ilmiö). Minä ainakin olen voinut hurjasti paremmin ja laihtunut todella kovasti tuon ruokavaliomuutokseni jälkeen - kannatan tuota siis täysillä!

Kuntoilua lisään nyt jälleen myös sen vuoksi, että keväällä Kreikkaan suunnatessani olen jo parhaassa mahdollisessa kunnossa. Silloin jaksan taas ohjata liikuntaa ja toimia tanssijana hotellillamme kuutena päivänä viikossa usean kuukauden ajan :)

Tällä viikolla olen saanut sovittua myös mukavia keikkahommia tänne Oulun alueelle, kuluvalle alkuvuodelle. No, minähän nautin ja olen tyytyväinen aina kun saan tutustua uusiin ihmisiin, olla aktiivinen ja tehdä työtä ihmisten keskellä!

Tulevalle lauantaille olemme jälleen suunnitelleet toimintaa Pohjois-Pohjanmaan Lastenliiton hallituksen porukalla - järjestämme mukavan koko perheen laskiaistapahtuman Oulun Heinäpäässä, jossa on luvassa/tarjolla mm. pulkanlaskua, makkaranpaistoa ja mehutarjoilua.

Toivottavasti muistitte eilen, eli ystävänpäivänä ainakin niitä lähimpiä ystäviänne ja rakkaitanne - ilman heitä elämä olisi paljon kurjempaa ja synkempää. Itselleni omat läheiseni ovat tärkeitä joka ainoana päivänä, mutta ystävänpäivänä sitä haluaa vielä korostaa. Läheisiä ystäviä minulla on vain muutama, mutta heille voinkin sitten todella puhua kaikesta ja heihin voin aina luottaa. Itse olen lojaali, avoin ja rehellinen heille, joista välitän ja joita rakastan; siksi odotan täysin samaa kohtelua myös heiltä. Olen onnekas läheisteni takia, ja olen kiitollinen heistä aina :)

Kirjoittelen teille kuulumisia jälleen loppuviikosta ja tunnelmia lauantailta välitän heti sunnuntaina :)

Mukavaa viikon jatkoa teille ja kuulemisiin!

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat