lauantai 24. joulukuuta 2011

Vuosi 2011 täynnä onnea :)


Ensiksi haluan toivottaa teille kaikille ihan mahtavaa joulua ja tulevaa vuotta 2012!!! 23. päivä sujui kokonaan joulutarjoiluja valmistellessa - niin leivonnan, kuin kokkailunkin parissa... Nyt saa sentään rentoutua muutaman päivän ajan ja se onkin kyllä nyt todella tervetullutta!





Samalla kun touhusin tänään noiden hommien parissa, niin mietin kovastikin kulunutta vuotta. Se on ollut erittäin mielenkiintoinen, ihana ja yllättävänkin palkitseva - kaikin tavoin. Muutama asia/ihminen on erityisesti jäänyt tämän vuoden aikana pysyvästi mieleeni ja sydämeeni...

Tämä vuosi alkoi mahtavammin, kuin olisin ikinä uskaltanut odottaa: sain kunnian olla eduskuntavaaliehdokkaana Kokoomuksen riveistä ja se oli/on asia, jota tulen aina arvostamaan ja josta tulen aina olemaan ylpeä. Silloin koin sen, miten voin saada takaisin sitä arvostusta, mitä olen puolueellemme vuosien ajan itse antanut. Sain tutustua mahtaviin ihmisiin, pääsin mukaan erittäin mielenkiintoisiin tilaisuuksiin ja sain olla mukana jossain todella merkityksellisessä asiassa.




Nautin tuosta eduskuntavaalikokemuksesta koko sydämestäni ja olen yhäkin onnellinen siitä, että sain mahdollisuuden olla mukana kyseisissä vaaleissa - viimeistään tuolloin Kokoomuksesta tuli toinen rakas perheeni.

Keväällä 2011 lähdin äitini kanssa (jälleen) lomalle Rhodokselle, Kreikkaan ja se reissu todella muutti kaiken; parempaan suuntaan tosin. Tapasin tuon em. matkani aikana henkilön, joka teki minulle mahdolliseksi sen, mistä olin jo pitkään haaveillut. Sain mahdollisuuden viettää useamman kuukauden Rhodoksella kesän ja syksyn 2011 aikana - paikassa, jota olen rakastanut jo monta vuotta.

Em. matkaltani Suomeen ja Ouluun palattuani ymmärsin, että itseni ja oman onneni vuoksi minun täytyi päästä irti parisuhteestani ja eroon kihlauksestani. Tajusin, että tuo parisuhteeni ei olisi koskaan tehnyt minua totaalisen onnelliseksi, vaan siihen vaadittiin ja vaaditaan täysin muita ja muunlaisia asioita. Erosin kihlatustani ja suuntasin takaisin Rhodokselle kesäkuun 2011 lopussa. Suomeen ja Ouluun sieltä palasin vasta marraskuun alussa... Tuo aikani Kreikassa opetti minulle paljon asioita, varsinkin itsestäni ja muista ihmisistä. Sain reissuni aikana lukemattomia uusia ystäviä, kokemuksia ja haasteita elämääni - kaikkea, mitä olen ilmeisesti jo pitkään kaivannutkin. Kreikkaan ja Rhodoksen saareen rakastuin koko ajan vain enemmän - niin paljon, että palaan sinne keväällä 2012.


Onnellinen :)


Dalia ja Nick... :)

Billy :)

Olin Suomeen loppusyksystä palattuani täysin poikki ja tuo hirveä Suomen pimeys väsytti minut kokonaan. Uudelleen onnen ja ilon elämääni sainkin joulukuun alussa avatun Oulun Cafe Niinistön myötä - siellä saan olla aina arkisin töissä, aina presidentinvaalien loppuun saakka :) Olen saanut nyt myös uudestaan totutella olemaan mukana lautakunta-, yhdistys-, edustajisto- ja valtuustotoiminnassa - intoni noita asioita kohtaan olen onnekseni löytänyt uudelleen ja saan jälleen olla tyytyväinen. Tyytyväisyyttä voi olla välillä hankala tunnistaa, mutta sen löytää silloin kun huomaa, ettei vaihtaisi mitään pois. Olen vuoden 2011 elänyt ja elän yhä edelleen sellaista elämää, johon olen täysin tyytyväinen ja jota rakastan. Herään innolla ja onnella uuteen päivään - ainoa asia, mitä vuodelle 2012 toivon, on se, että saisin jatkaa samalla tavalla elämääni. Samoissa paikoissa; samojen ihmisten ja asioiden kanssa.

Oulussa ja kotona ollessani nautin myös siitä, että saan viettää aikaa äitini seurassa - hän on aina ollut myös paras ystäväni. Hän on myös yksi niistä harvoista henkilöistä, joita kaipasin Kreikassa ollessani. Aina kun kotona Oulussa olen, pyrin viettämään mahdollisimman paljon aikaa hänen seurassaan, sillä se tekee meidät molemmat onnellisiksi :)



Kaikki edellä mainitut asiat ovat tehneet vuodesta 2011 taatusti elämäni parhaan vuoden ja samalla polulla haluan myös jatkaa! :)

Nyt oikein hyvää yötä, sekä mahtavaa joulua teille kaikille! :)

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat