tiistai 1. marraskuuta 2011

Aurinkoa Suomessakin :)



Pari päivää on tullut kuljettua ihan "turistina" Tikkurilassa ystäväni Emman kanssa, joka on tänne vastikään Oulusta muuttanut - huomenna pääsen itse jatkamaan matkaani Ouluun ja kotiin :)
Joinain päivinä jopa aurinko on muistanut meitä, ja se on piristänyt oloa sekä mieltä heti.

Todistusaineistoa siitä, että olen Suomessa ;)

Ihmiset, joihin olen viime kuukausien aikana Kreikassa tutustunut ovat lähettäneet minulle ihania yhteiskuvia lomaltaan ja ilahduttaneet minua niillä kovasti. Kuvat ovat parhaita matkamuistoja ja tuovat aina muistot elävinä mieleen.

Parin vieraamme ja pomoni seurassa lokakuussa 2011 Blue Bayssa :)
Reipas tiimiläinen ;)



Aquagymia Solemarissa

Minidiscoa ohjaamassa Blue Bayssa lokakuussa 2011 :)
Englantilaisen Sharonin seurassa Solemarissa

Olen täällä aiemminkin todennut, kuinka viime ajat ja uusi työni ovat muuttaneet minua paljon - ei ainoastaan henkisissä asioissa, vaan pääosin myös siinä, kuinka olen oppinut arvostamaan liikunnan ja urheilullisuuden merkitystä. En ole ikinä aiemmin tykännyt harrastaa mitään liikuntaa, vaikka välillä "hulluna" olenkin kuntoillut. Kun nyt kuitenkin 4 kuukauden ajan olen saanut kuntoilla ja jumpata kuutena päivänä viikossa aamusta iltapäivään työn puolesta, olen todella rakastunut liikkumiseen ja aktiiviseen elämään.

Olen kyllä aina ihaillut naisia, jotka näyttävät urheilullisilta ja sitä kautta kauniilta. Liikunta saa ihmiset voimaan hyvin ja se kaunistaa ketä tahansa. Sen sijaan en koskaan ole tykännyt ulkonäöllisesti ihmisistä, jotka yrittävät hankkia kauneutensa kauneusleikkauksien avulla. Useimmissa tapauksissa kun lopputulos ei ole kaunis, vaan ainoastaan epäaito ja vahamainen. Leikkaukset myös saavat useasti ihmisen näyttämään vuosia vanhemmalta, ja siksi onkin käsittämätöntä, miksi jo 20 - 30 -vuotiaat naiset ryntäävät korjauttamaan kasvojaan ja vartaloitaan. Mitä tahansa lehteä (suomalaistakin) tänä päivänä lukee, useimmat jutuissa esiintyvät naiset ovat käyneet lukuisia operaatioita läpi ja sen huomaa jo ensimmäisen kuvan perusteella.

Muutama vuosi sitten hetken ajan mietin itse, kannattaisiko minun mennä rintojen pienennykseen, mutta sitten sain järkeni takaisin ja hylkäsin ajatuksen. Nyt kun olen parin, kolmen vuoden aikana laihtunut aika lailla ja löytänyt urheilun elämääni, ei tuollaiselle leikkaukselle enää olisi tarvettakaan.

Luonnollisuus ja aitous voittavat aina mielestäni tekemällä tehdyn ulkonäön - kuntoilu ja terveellinen ruoka taas toimivat hurjasti paremmin, kuin mitkään leikkaukset ja näytät yhä itseltäsi :)

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat