torstai 1. lokakuuta 2009

Loistavaa lokakuuta :)



Ihanan syksyn toivotukset teille juuri alkaneen lokakuun myötä! Tässä sitä huomaa, kuinka äkkiä viimeinen vuosikin on taas mennyt - viime vuoden lokakuussa olin ehdokkaana kunnallisvaaleissa, enkä voi käsittää, mihin tämäkin vuosi on jälleen "kadonnut". Vaikka aika on kulunut nopeasti, täytyy kyllä myöntää, että hauskaa on ollut! Olen nauttinut suunnattomasti nuorisolautakunnassa ja Oulun kaupunginvaltuuston varavaltuutettuna olemisesta, ihanien työhommien parissa puuhaamisesta ja mahtavien ystävien seurasta - voisin jopa sanoa, että tämä kulunut vuosi on ollut yksi elämäni parhaista (ellei paras) :)

Vieraskirjaani on taas ilmestynyt joitain viestejä, joten kiitokset niistä... Mäkelän Kauko se aina jaksaa muistaa minua, joka on tietenkin hieno asia. Oikein ihanaa syksyä sinullekin!

Nim. jessukselle kiitokset kehuista ja toivottavaa tietenkin on se, että kaikilla olisi myös se oma elämä... Eiköstä vaan? Henkalle ja Jukalle kiitos muistamisesta ja hyvää syksyn jatkoa! Lukin kehuista on myös pakko kiittää ja kaikkea hyvää sinulle tulevaan :)

Vieraskirjaani ilmestyvät terveiset ovat enimmäkseen varsin positiivisia, mutta kyllä niitä negatiivisia ja omituisiakin sinne joukkoon mahtuu... Webmasterini niitä pahimpia aina tietyin väliajoin poistelee ja ip-tunnuksia bannailee, joten beware... ;)

Välillä sitä joutuu oikeasti miettimään, mitä joidenkin henkilöiden päässä pyörii vai pyöriikö mitään..? Noihin kommentteihin liittyen tulee myös mieleen sellainen mielenkiintoinen asia, jota en ikinä ole pystynyt ymmärtämään. Tiedän joitain henkilöitä, jotka eivät voi sietää minua, mutta seuraavat kuitenkin esimerkiksi blogiani päivittäin ja odottavat, mitä tänne kirjoitan - uudet kuulumiseni luettuaan he sitten kertovat niitä eteenpäin, jotkut jopa minun tuttavilleni ja kavereilleni. Tietyllä tavalla se on aika surullista ja typerääkin...
Itse olen sen tyylinen ihminen, etten jaksa, enkä halua seurata sellaisten ihmisten tekemisiä tai asioita, joista en pidä. En myöskään ole ikinä tykännyt selän takana puhumisesta, vaan mieluummin sanon negatiivisetkin asiat suoraan - ne voi tietenkin sanoa ihan fiksullakin tavalla, ettei tule haukuttua ketään. Hyvä ja hienoin asia on kuitenkin se, etteivät minulle oikeasti läheiset ja rakkaat ihmiset välitä, vaikka kuka puhuisi heille mitä ihmeellisimpiä juttuja minusta. Tällaisista henkilöistä olen aina kiitollinen ja heitä olen todella oppinut arvostamaan :)

Lopetanpa tämän paatoksen tältä kertaa tähän... Kuullaan ja kirjoitellaan!



Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat