lauantai 11. heinäkuuta 2009

Helou :)

9.7. eli viime torstaina oli nimipäiväni ja välitän täten kiitokset kaikille onnitteluviestejä laittaneille. Nimipäiviä harvoin juhlistetaan, mutta ilokseni sain kyseisen päivän aikana hajuvettä, kukkia ja mansikoita... nam :) Olen onnekas siinä, että elämässäni on ihania ihmisiä.
Vieraskirjaani kirjoittaneelle Jarpallekin kiitokset onnitteluista ja oikein ihanaa kesän jatkoa sinulle!

Kuluneiden vuosien aikana olen ollut useasti mukana tv-ohjelmissa ja YouTubessa käydessäni eilen bongasin hauskan videon... Olin joskus vuonna 2003 tai 2004 mukana Taistelevat Julkkikset -ohjelmassa, jossa vastataistelijana oli Kana - oli tosi hauska päivä kyllä tämän ohjelman teon merkeissä. Videon kyseisestä ohjelmasta tosiaan löysin eilen, joten katsastakaa ihmeessä seuraava linkki, mikäli kiinnostaa :) http://www.youtube.com/watch?v=GVDoq8u6B70
Hullun näköistä heilumistahan tuo on, mutta mikäs siinä...

Tämä viikonloppu menee ihan kotosalla ollessa ja auringossa maatessa - jälleen olemme saaneet Ouluunkin kunnolla lämpöä! Kyllä tämä rusketus tällaisella ilmalla kunnossa pysyy. Eräs kaverini halusi lyödä kanssani vetoa siitä, että hänestä tulee minua ruskeampi, mutta hänelle tulee vedon suhteen kyllä käymään todella huonosti - tässä asiassa olen voittamaton ;)

Palataanpa jälleen asiaan!


Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat