perjantai 10. lokakuuta 2008

Hyvää suomalaisen kirjallisuuden päivää!

Television katsominen on jo vuosien ajan voittanut kirjojen lukemisen varsinkin nuorison keskuudessa, joka on harmi. Ainakin tämän päivän vapaa-ajan kaikki voisivat pyhittää etenkin suomalaiselle kirjallisuudelle, jota kyllä laajasti arvostetaan. Kirjojen parissa mieli lepää ja matkaa täysin toiseen maailmaan.

Tänään olin jälleen Kahvila Korvassa pitämässä "Jasminin aamukahveja" klo 9.00 alkaen. Paikalla kävi mukavia ihmisiä ja saimme aikaan mielenkiintoisia keskusteluja. Kahvilalta ampaisin Rotuaarille tekemään vaalityötä. Ainoastaan yhdeltä ihmiseltä kuulin negatiivisia kommentteja minusta ja puolueesta - ihmiset ovat ihanan hyvällä mielellä näin vaalien alla. Olen ylpeä meistä oululaisista!

Huomenna, eli lauantaina 11.10. olen tavattavissa klo 12 alkaen Rotuaarilla, joten tulkaa ihmeessä juttelemaan ja tutustumaan kasvotusten. Viikonloppuna ehdokkaita on taatusti enemmän paikalla, joten sieltä on kaikkien helppo löytää itselleen se oikea vaihtoehto. Pieni muutos ensi viikkoon - järjestän aamukahvitilaisuuteni aiemmin ilmoittamani torstain sijaan jälleen perjantaina, eli 17.10. kahvilassamme. Syy muutokseen on se, että keskiviikkona olen juontamassa erästä tilaisuutta Kajaanissa, joten en ehdi torstaina ajoissa takaisin Ouluun.

Ihania terveisiä olitte minulle kirjaani käyneet jättämässä! Ekille suuret kiitokset luottamuksestasi läpimenoani kohtaan, itse en etukäteen uskalla sitä edes ajatella... Toki sitä toivon, mutta positiivinen yllätys on aina parempi kuin karvas pettymys. Nimimerkki "tuomovaan" sai minut todella hymyilemään. Olet kyllä täysin oikeassa siinä, että välitän toisista ihmisistä - sillä tavalla on itselläkin parempi olla. Politiikassa ja elämässä yleensäkin täytyy ottaa toiset huomioon ja pystyä tekemään asioita yhdessä ja toisten puolestakin. Kyllä minä uskon, että nämä miespuoliset valtuutetut pystyvät tulevaisuudessakin asiat hyvin hoitamaan - eivät he anna minun sekoittaa päätään ;) Joten älä huoli!

Oikein ihanaa tulevaa viikonloppua teille - kirjoitellaan puolin ja toisin!





Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat