torstai 1. toukokuuta 2008

Oi ihana toukokuu!

Vappua olen juhlinut kiltisti ja nyt olen aivan innoissani toukokuun alkamisesta - aurinko paistaa ja linnut laulavat. Muutama päivä sitten avasimme grillikauden ja tänään jatkamme sitä :)

Olen jonkin aikaa pitänyt blogia myös Hymy-lehden nettisivuilla ja oli pakko tulla tänne erästä asiaa ihmettelemään. Heillä on sellainen tyyli, että kunkin kirjoituksen perään lukijat voivat jättää kommenttinsa ja mielipiteensä aiheeseen (tai sen viereen...). Minä olen tietenkin lukijoiden kommentteja kirjoituksiini käynyt lukemassa aina välillä ja mm. kysymyksiin heille vastannut. Olen myös tarkentanut mielipiteitäni, jos jokin on jäänyt epäselväksi. Nyt siellä sitten jotkut päivittelevät, että minkä ihmeen vuoksi otan kantaa lukijoideni mielipiteisiin ja ärsyynnyn provoista...

Alleviivaan, etten ole ärsyyntynyt kommenteista, vaan tietenkin vastaan heille, jotka minun blogiini kirjoittavat mielipiteitään. Minusta ihmiset kuuluu huomioida, eikä pitää heidän mielipiteitään yhdentekevinä. En näe siinä mitään kummallista ja mielestäni on paljon huolestuttavampaa, kun tämän päivän ihmiset pitävät tuollaista käytöstä outona.

Joka tapauksessa, jatkan samaan tyyliin - niinhän olen täälläkin tehnyt. Haluan niin sanotusti muistaa ihmisiä, jotka esim. sivujeni vieraskirjaani kirjoittavat. Kaikenlainen palaute on tervetullutta ja kaikkien kuuluisi nähdä omaa napaansa pidemmälle.

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat