tiistai 20. toukokuuta 2008

Hyvä viikko!

Eilen eli maanantai-iltana minut valittiin Oulussa opetuslautakunnan varajäseneksi. Olin todella toivonut saavani jonkin varapaikan jo ennen syksyn kunnallisvaaleja, joten olen tästä erittäin onnellinen. Tuntuu hyvältä huomata, että puoluetoverit luottavat ja haluavat antaa minulle mahdollisuuden tässä asiassa.

Pääsen siis käymään kyseisen lautakunnan kokouksissa, mikäli varsinainen jäsenemme ei joskus sinne pääse paikalle. Joka tapauksessa tämä on hieno tilaisuus minulle oikeasti nähdä lautakuntien tapoja toimia, sekä oppia kunnallispolitiikasta enemmän.

Tiedän kyllä, että valintani jakaa mielipiteet aika lailla kahtia, mutta ei se mitään. Olen täysin varautunut todistamaan kykyni näissä asioissa, ja ihmisten ennakkoluulothan vain kannustavat parempaan. Tunnen itseni sen verran hyvin, että tiedän tekeväni hyvin ne asiat, jotka ovat minulle tärkeitä ja tämä ehdottomasti on sitä.

Kiitos Timo tsemppauksestasi ja kun kysyit suosikkipatiotani, niin kesällä viihdyn hyvin Oulun Kauppatorilla ja aitoilla - aurinkoisella ilmalla siellä saa myös hyvän rusketuksen. Suosittelen :)

Huomenna ja ylihuomenna messuille töihin, Sah-Ko Oy:n osastolle kyselyitä tekemään. Palaan tänne taas loppuviikosta!

Teidän Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistujat